הורשעו השוטרים שתקפו את חיים מזרחי בירושלים

ישראל רובין 4 Comment on הורשעו השוטרים שתקפו את חיים מזרחי בירושלים

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את קצין הבילוש שי עזרא ואת שוטר הבילוש יותם גרגיר, בהתאם להודאתם במסגרת הסדר טיעון בתקיפת הבחור חיים מזרחי, סמוך להפגנה בשכונת גאולה בינואר 2022

חיים מזרחי צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצדק נעשה: בית משפט השלום בירושלים הרשיע את קצין הבילוש שי עזרא ואת שוטר הבילוש יותם גרגיר, בהתאם להודאתם במסגרת הסדר טיעון בתקיפת הבחור חיים מזרחי, סמוך להפגנה בשכונת גאולה בינואר 2022.

בהתאם לכתב האישום המתוקן בו הודו השוטרים הנאשמים, המתלונן חיים מזרחי יצא מהחנות בה עבד שהיתה סמוכה להפגנה שהתרחשה אותה עת. במקום חלפה ניידת "סמויה" בה נהג הקצין עזרא. בשל פקק תנועה שנוצר ברחוב, עקף עזרא את טור המכוניות ופגע ברכב אחר שעמד בפקק. מזרחי, שהבחין בכך, ניגש לעזרא והעיר לו על כך.

בתגובה, ניגש אליו עזרא ועצר אותו מבלי שהזדהה או ציין את סיבת המעצר והחל לנהוג כלפיו באלימות, בין היתר באמצעות דחיפתו והכאתו. שוטרים נוספים שהבחינו במתרחש, ביניהם הנאשם גרגיר, ניגשו למקום וסייעו לעזרא להכניס את מזרחי לניידת הסמויה.

בעוד מזרחי שכוב על בטנו במושב האחורי של הניידת, התיישב עליו השוטר גרגיר והשתמש נגדו בכוח ללא כל צורך וחרף העובדה כי המתלונן הפציר בו לחדול.

השוטרים הודו במעשים המיוחסים להם והורשעו, כל אחד, בעבירת תקיפה.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מה עם השוטרת שהרביצה? יש לה תפקיד יותר מדאי בכיר כנראה……

    1. בטח יקבלו תעודת הערכה על מעשיהם האלימים

  2. 3

    השוטרים עוברים את הגבולות יש להם יותר מדי סמכויות ואגו מנופח-כל שוטר שמכה ובועט אין מקומו במשטרה. צריכים להיענש בחומרה רבה. הפגיעה ברוב הפעמים אנושה וטראומטית לכל החיים.

  3. 2

    מאז כבר הסתפקו בנזיפה וקנס של 3000 ש"ח, כי מפקדיהם אמרו שהם אנשים ראויים ושוטרים יוצאים מן הכלל. מסקנה: "מזלו גרם". בעייתי ביותר